George R. R. Martin - A ​Hét Királyság lovagja

 Ismét egy fantasy könyvre esett a választásom George R. R. Martintól  A ​Hét Királyság lovagjára.


Fülszöveg:
"A Királyvár nyomornegyedében malacokat hajkurászó Dunk élete először akkor vett váratlan fordulatot, amikor egy kóbor lovag maga mellé vette fegyverhordozónak. Tíz évvel később az újdonsült lovag élete újabb fordulatot vesz, amikor első lovagi tornáján a Targaryen-ház tagjaival vívhat. Ám aki sárkányokkal táncol, könnyen megégetheti magát…"

               Alexandra könyvkiadó 2014
                               384 oldal



Valami könnyedre vágytam az utolsónak olvasott könyvem után. Nekiálltam átnézni a várólistámat a Molyon. Több jelöltem is akadt, de végül erre a könyvre esett a választásom. Többen egész jókat írtak róla, ezért reménykedve kerestem meg a könyvtárban. Szerencsémre bent volt, kikölcsönöztem és belekezdtem az olvasásba.

Nem ismertem még az írót de hamar megkedveltem az írásmódját. Könnyedén lehetett haladni a könyvvel, hamar fel tudtam venni a történet fonalát.
Egy kóbor lovag életébe nyerhetünk bepillantást, melyben próbál magának hírnevet és pénzt szerezni. Dunk aki fegyverhordozó volt egy öreg lovag mellett és annak halála után megörökölve lovát, kardját nekivág a királyságnak, hogy hírnevet szerezzen magának. Egy lovagi tornára siet, és útközben egy saját fegyvernökre is szert tesz, Eggre. A fiúról nem tud semmit, de hamar megkedveli és jó barátok lesznek. A torna nem igazán úgy alakul ahogy Dunk szerette volna, egy verekedésbe keveredik ahol egy herceget üt meg. Innét indul Dunk kalandokkal és izgalmakkal teli története. Azt hogy merre jár és milyen kalandokba keveredik azt a könyv elolvasásával tudhatjátok meg.

A könyv három fejezetre van osztva, ami igazából három kis történet. Időrendbe egymás folytatása, csak mások a helyszínek. Nekem az első és az utolsó tetszett igazából a középső kevésbé kötötte le a figyelmem.

Összességében tetszett a könyv. Egy jó kis történet egy kitalált korban jó szereplőkkel. Bárkinek csak ajánlani tudom.
Krisztián   

9/10

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates

Blogger Templates